OYUN AÇIKLAMASI


Oyunda hedeflenen, tavşanın Duygu Ormanı içerisindeki engelleri aşarak yolun sonundaki arkadaşlarına ulaşması ve partiye katılmasını sağlamaktır. Oyuna başlamak için öncelikle üzerinde 6 farklı duygu ifadesi ve piyon için ilerleme sayılarının bulunduğu çarkıfelek çevrilir ve gelen sayı kadar ilerlenir. Eğer oyuncu, piyonu ilerlettikten sonra oyun alanı üzerinde gri taşlardan birine gelirse bir hikâye kartı çeker ve çarkıfelek üzerindeki duygu ile hikâye kartındaki görseli kullanarak bir hikâye anlatır. Piyon eğer kırmızı taşlardan birine, engel alanına, gelirse oyuncu bu engeli aşmak için tüm oyunculara yardımcı olacak bir fikir bulur ve bunu tüm oyuncularla birlikte canlandırır.




 


DESTEKLEDİĞİ GELİŞİM ALANLARI



  • Sosyal-Duygusal Gelişim

  • Zihinsel Gelişim

  • İletişim

  • Yaratcı

  • İnteraktif