Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Değerli Marka

Değerli Marka

Değerli Marka

Sosyal Anlamda Değerli Markalar

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Çevirmen:

Levent Göktem

Yayınevi :

Optimist - İş - Yönetim Dizisi

  • 60 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • ISBN: 9786054538614


Günümüzde markalar bizi kandırarak 'sürdürülebilirlik' çevresindeki kararlarımızı 'azamileştirmeye' çalışıyor; tam şeffaflık adı altında karmakarışık olgular, insanı bunaltacak nitelikte verilerle bizleri bombardımana tabi tutuyorlar. Çoğu markanın tutumu, iş sürdürülebilirliğe geldiğinde bundan daha az sürdürülebilir olamaz.

Bugün, başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanın asıl nokta olduğunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor?

Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor.



Sayfa Sayısı: 344

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Optimist

Sayfa Sayısı : 344

İlk Baskı Yılı : 2012

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!