Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Marka Yaratmanın 22 Kuralı

Marka Yaratmanın 22 Kuralı

Marka Yaratmanın 22 Kuralı

4/10 - 3 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Çevirmen:

Atakan Özdemir

  • 60 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • ISBN: 9799758378301


Marka konusunda yazılmış en basit ve en işe yarayan kitaplardan biri. Zaten marka dediğiniz nedir ki? Tüketicilerin zihninde yer etmesini sağladığınız benzersiz bir fikir; hatta sadece bir kelime. Tüketicinin zihninde bir kelimeye sahip olmak çok mu zor? Marka yaratmanın ve yaşatmanın kurallarını biliyorsanız, hiç değil. Bu kuralları öğrenmek çok mu zor? Kesinlikle değil. Tamamı 22 tane ve hepsi de bu çok değerli kitabın içinde...



Sayfa Sayısı: 164

Baskı Yılı: 2005


Dili: Türkçe
Yayınevi: Mediacat Yayıncılık

Sayfa Sayısı : 164

İlk Baskı Yılı : 2005

Dil : Türkçe

Yorumlar 2

Kitabı Almak İsteyip Kararsız Kalanlara

Arkadaşlar bu kitabı alacaksanız kitapta verilen marka örneklerinin Türkiye ile bağdaşmadığını bilmenizi isterim. Evet, kitapta markalaşma sürecine dair değerli bilgiler verilmiş fakat örnekler ve case'ler -eğer ki yurtdışında yaşamadıysanız- muhtemelen tanımadığınız markalar olduğu için sizi konudan uzaklaştırabilir. Yazarın verdiği çoğu markayı konuya ilgim olmasına rağmen tanımıyorum. Aynı zamanda kitap İngilizceden çevrilirken bazı kelimeler saçma anlamlara sahip olmuşlar. (Kitabı alanlar 31. sayfaya bakarsa anlayacaktır) Bana sorarsanız, Türkiye'deki markaların dönüşüm sürecini kendi dilinizde anlatan daha faydalı kitaplar bulabilirsiniz.

30.10.2016

Okumayan kalmamalı

Marka yaratmak için bir kitap aranıyorsa en öncelik verilmesi gereken kitap bu şahsımca çok kitap okudum marka üzerine ama iyiki okudum dediğim bir kaç kitaptan biri

27.10.2012