Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Şikayet Yönetimi Rehberi

Şikayet Yönetimi Rehberi

Şikayet Yönetimi Rehberi

Strateji ve Uygulama Araçları

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Mediacat Yayıncılık - İş Kitabı Dizisi

  • 60 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • ISBN: 9786054584635


Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi'nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.

Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları "stratejiden operasyona kadar" olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.

Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi'ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 244

Baskı Yılı: 2015


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 141

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Mediacat Yayıncılık



Yayın Koordinatörü : Yavuz Türk
Genel Yayın Yönetmeni : Pelin Özkan
Yayına Hazırlayan : Zeynep Hale Akman

Sayfa Sayısı : 244

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!