Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tükendi
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • ISBN: 9786052396247

Günümüzde sosyal medya kullanımının yaygınlaşması ve firmaların geleneksel müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının yanında sosyal medya teknolojileri ile bütünleşmesi gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Firmaların sosyal medya müşteri ilişkileri yönetiminde (SMMİY) etkinliği sağlayabilmesi için SMMİY’in organizasyon yapısı içerisindeki yerinin ne olduğu ve personellerine sosyal medya eğitimi verip vermediği önem arz etmektedir.

Bu araştırmada, firmaların geleneksel MİY uygulamaları, sosyal medya teknolojisi kullanımı ve SMMİY’in organizasyon yapısı içerisindeki yeri ve personellere eğitim verilmesinin SMMİY pazarlama faaliyetlerine etkilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada ayrıca firmaların hangi amaçlarla SMMİY’i uyguladığını ifade eden SMMİY pazarlama faaliyetlerinde etkinliklerinin ve bu etkinliklerin firmaların satış performansına etkilerinin belirlenmesi amaçlanmıştır.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 164

Ebat : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2017

Baskı Sayısı : 1. Basım

Medya Cinsi : Ciltsiz

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!