İşlem Rehberi

Üyelik ve Hesap İşlemleri
  • 1.1 D&R’a Nasıl Üye Olabilirim?

    D&R’ın kültür ve eğlence dolu dünyasına katılmak çok kolay!
    Ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Giriş Yap / Üye Ol” butonuna tıklayın.
    Açılan sayfada e-posta adresinizi ve şifrenizi girerek formu doldurun ve “Üye Ol” butonuna tıklayarak üyeliğinizi tamamlayın.

  • 1.2 Hesabıma Nasıl Giriş Yapabilirim?

    • “Giriş Yap” butonuna tıklayıp kayıtlı e-posta adresiniz ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.

  • 1.3 Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?

    • “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayarak şifre sıfırlama bağlantısı alabilirsiniz.

  • 1.4 Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

    • Hesabım > Üyelik Bilgilerim sekmesinden kişisel bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

  • 1.5 Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Hesabım > Üyelik Bilgilerim sekmesine giderek sayfanın alt kısmında yer alan “Hesabı Sil” butonuna tıklamanız yeterlidir.
    Hesabınızı sildiğinizde; sipariş geçmişiniz, favori listeniz ve kişisel bilgileriniz sistemden kalıcı olarak silinir.

  • 1.6 İptal Edilen Üyelik Yeniden Aktif Hale Getirilebilir mi?

    • Üyelik silindikten sonra tekrar etkinleştirilemez, yeniden üyelik oluşturmanız gerekir.

Sipariş Adımları
  • 1. Ürünleri Seçin ve Sepete Ekleyin

    D&R web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden dilediğiniz gibi dolaşabilir, kitap, müzik, elektronik ve daha birçok kategorideki ürünleri inceleyebilirsiniz.
    Beğendiğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin.

  • 2. Sepetinizi Kontrol Edin

    Sepetim sayfasına giderek seçtiğiniz ürünleri gözden geçirebilirsiniz.

    • • Ürün adedini değiştirebilir
    • • Ürün çıkarabilir
    • • İndirim / kupon kodu girişi yapabilirsiniz.

    Her şey hazırsa, “Devam Et” butonuna tıklayarak sonraki adıma geçin.

  • 3. Teslimat Adresini Belirleyin
    • • Daha önce eklenmiş bir adresi seçebilir ya da yeni bir teslimat adresi ekleyebilirsiniz.
    • • Adresi doğru ve eksiksiz yazdığınızdan emin olun.
  • 4. Ödeme Yönteminizi Seçin

    D&R’da kredi kartı, banka kartı, havale/EFT/Fast ve çeşitli dijital ödeme yöntemleri ile ödeme yapabilirsiniz.
    Size uygun yöntemi seçtikten sonra, gerekli bilgileri girerek işlemi güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

  • 5. Siparişinizi Onaylayın

    Tüm bilgileri son kez kontrol edin.
    Ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesini okuyup onayladıktan sonra “Devam Et” butonuna tıklayın.
    Siparişiniz başarıyla oluşturulacaktır.

Sipariş Takibi ve Teslimat
  • 3.1 Siparişim Ne Zaman Gelir?

    • Siparişiniz genellikle 2-5 iş günü içinde tarafınıza teslim edilir.

  • 3.2 Kargo Takip Bilgilerine Nasıl Ulaşabilirim?

    • Hesabım > Siparişlerim bölümünden kargo takip bilgilerine ulaşabilirsiniz.

  • 3.3 Teslimat Sürecinde Adres Güncelleme

    • Siparişiniz “Fatura Kesildi” aşamasına geçmeden önce teslimat adresinde değişiklik yapabilirsiniz.

Sipariş İptali ve İade
  • 4.1 Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Siparişinizi, faturanız kesilmeden hemen önce iptal edebilirsiniz. “Siparişlerim” sayfasından siparişinize ulaşabilir, “Siparişiniz Hazırlanıyor” aşamasında olan siparişinizi ya da içerisinden bir veya birden fazla ürünü “Sipariş Detay” alanına tıkladıktan sonra “İptal Et” butonunu kullanarak iptal edebilirsiniz.

    Ayrıca siparişiniz adresinize geldiğinde kargo personelinden teslim almayarak tarafımıza geri gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

  • 4.2 Ürün İadesi ve Şartları

    Teslim aldığınız ürünleri, 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Ancak, cayma hakkı kapsamında iade edilemeyen ürünler aşağıdaki gibidir:

    • Kitap, dergi gibi basılı yayınlar (ambalajı açılmışsa)
    • Ambalajı açılmış kırtasiye malzemeleri (defter, kalem, silgi vb.)
    • Hijyen nedeniyle iadesi uygun olmayan ürünler
    • Ambalajı açılmış veya kurulum yapılmış elektronik ürünler
    • CD, DVD, BLURAY, PLAK, SACD gibi medya ürünleri (ambalajı açılmışsa)
    • Hobi oyuncak ürünlerinde kullanılmış veya zarar görmüş olanlar

    Bu ürünler hakkında detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

  • İade Şartları

    İade edilecek ürünlerin:

    • Orijinal kutularında,
    • Zarar görmeden,
    • Tüm aksesuarları ve varsa yanında verilen hediyelerle birlikte

    gönderilmesi gerekmektedir.

  • İade Sürecini Başlatma

    İade işlemini başlatmak için, hesabınızdaki "Siparişlerim" sayfasına gidiniz.
    İade etmek istediğiniz siparişin altında yer alan "İade" butonuna tıklayarak işlemi başlatabilirsiniz.

  • Servis ve Garanti Koşulları

    Ürününüzde yaşadığınız arıza durumunda, 14 günlük cayma hakkı kapsamında iadenizi DR.com.tr > Siparişlerim ekranından başlatabilirsiniz.
    Ürününüzün iade talebi, yetkili servis raporuna göre onaylanacak veya reddedilecektir.

    DR.com.tr, imalatçı-üretici, ithalatçı ya da yetkili teknik servis değildir.
    DR.com.tr, ayıplı ürün tespiti amacıyla imalatçı-üretici / ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatma ve sonuçlandırma hakkını saklı tutar.

Destek ve İletişim
  • 5.1 D&R’dan Nasıl Destek Alabilirim?

    • Web sitemizde yer alan Canlı Sohbet simgesine tıklayarak müşteri temsilcilerimizle yazılı olarak iletişime geçebilirsiniz.

    • Ayrıca, +90 (850) 266 3737 numaralı çağrı merkezimizi arayarak da destek alabilirsiniz.
    Size en kısa sürede yardımcı olacak bir müşteri temsilcimizle iletişime geçebilirsiniz.