Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık

150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık

150 Soruda Geleneksel ve Dijital Reklamcılık

Yayınevi :

Umuttepe

Satış Dışı
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786055100735


Sosyal medya gücünün günümüzde olayların özümsenmesinde olduğu kadar, medyada sunulan hizmet ve ürünlerin de algılanmasında önemli bir rol oynadığı yadsınamaz. Dijital yerliler olarak nitelendirilen 21. Yüzyıl nesli, yeni teknolojik donanımlar karşısında son derece yetkin ve bundan dolayı sabırsız ve tahammülsüz durumda. Toplumu oluşturan bireylerde olduğu gibi iletişim teknolojilerinde de yeni bir neslin başlangıcına adım atmış bulunuyoruz. Sürekli gelişen ve baş döndürücü bir hızla ilerleyen bu yeni teknolojilerin ve günümüz bireylerinin yanı sıra yeni nesil reklâmcılıktan söz etmek de mümkün. 3D üretimlerden, zenginleştirilmiş gerçekliğe kadar sayısız boyuta genişleyen yeni reklâmcılık kendi mecralarını, terimlerini ve sorunsallarını da beraberinde getiriyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 286

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Umuttepe

Sayfa Sayısı : 286

İlk Baskı Yılı : 2016

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız