Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference

Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference

Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Kolektif
Standart Teslimat
14 - 18 Temmuz
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054827282


Contents
Page : Changing Marketing Practices in New Media Age: Mobile Marketing Applications
Ali Murat Kırık, Ahmet Çetınkaya
Relationship Between Technology And Communication - Cem S. Sütçü
The Impact of Mobile Advertisements on Impulse Buying Behavior - Ceyda Deneçlı, Öykü Ezgi Yıldız
Internet and Advertisement Taxation - Fevzi Rifat ORTAÇ, Deniz Akçay
Paradigms in Digital Activism Research - Gülüm Şener
Museum Crowdsourcing: Consolidation of Museum Work Communicating with Public - N. Hanzade Uralman
New and Old: Changes and Continuity in Culture and Media - Ileana Nicoleta Salcudean
Customer Services on Facebook: An Investigation into - UK Banking Sector - Nurdilek Dalzıel
How Social Media Supports Citizen Participation in Local
Governments? Example of Kadıköy Municipality - Özgür C. Selvı-Taşdan
The Impact of E-Shopping Website Quality on E-Loyalty - Sevda Deneçlı
Cem Rituals - From the Sacred Place to Social Media - Seyhan Kayhan Kılıç
Alternative Media's Approach to Terrorism News:
A Review on The Murder of The Prosecutor - Zafer Özdemir
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 185

Baskı Yılı: 2015


Dili: İngilizce
Yayınevi: İstanbul Gelişim Üniversitesi

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : İngilizce

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.