Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Bankacılıkta Pazarlama

Bankacılıkta Pazarlama

Bankacılıkta Pazarlama

Araştırma- İnceleme - Mülakat - Yorum - Sonuç ve Değerlendirmeler

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Hiperlink

Standart Teslimat
26 Temmuz - 28 Temmuz
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9789944157803


Bankacılıkta Pazarlama kitabı; çok ciddi araştırma, inceleme, yorum ve mülakatlarla okuyucu ve yararlanıcıların hizmetine sunulmuştur. Kitabımızdan Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora yapan öğrencilerle araştırmacılar, banka ürün ve hizmetlerinin pazarlamasında çalışanlar ve yöneticiler gibi hedef kitleler çok geniş boyutlarda yararlanabilirler. Mal ve hizmeti üretmek kadar, pazarlamak ve satmakta çok önemlidir. Bu iki değişken pazarlama elemanları, yöneticileri ve ekibinden oluşur. Pazarlamanın kişisel ve kurumsal boyutu satışa dönüştüğünde hedeflere ulaşılmış olur. Pazarlama ve satış ekibinin kurulması, çalıştırılması tüm değişkenleriyle birlikte süreçler bütünüdür. Ülkemizdeki bankalar kurulduklarından bugüne kadar çok ciddi ekonomik, kültürel ve sosyal süreçler yaşamışlardır. Her süreçte başarılı olmuşlar ve hedefleriyle birlikte yaşamlarını sürdürmektedirler.Banka yönetici ve çalışanları çok ciddi eğitim, deneyim, bilgi birikimi ve paylaşımı süreçlerinden geçmişler ancak, hedefleri yakalamaları süreçlere bırakmamışlardır. Küresel bankalarla işbirliği ülke ekonomilerine çok değerli katkılar sağlamaktadırlar.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 725

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hiperlink

Sayfa Sayısı : 725

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

;

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız