
Bilinçaltını Ayartmak - Reklam Psikolojisi
- Standart Teslimat: 23 Mayıs - 26 Mayıs
Bilinçaltını Ayartmak - Reklam Psikolojisi Kitap Açıklaması
Reklam Psikolojisinin Anlatıldığı “Bilinçaltını Ayartmak” Kitabı Tüm Kitapçılarda
Marka iletişiminin önde gelen araştırmacılarından Dr. Robert Heath, reklamları hem bilinçaltı hem de yarı bilinçli seviyede işleme şeklimizin kararlarımızı yönlendiren duygularımız üzerindeki etkisini artırabileceğini öne sürüyor. Geniş kapsamlı psikolojik ve nörobilimsel araştırmalardan yararlanan Bilinçaltını Ayartmak reklamcılık dünyasının nasıl çalıştığını ve sırlarını başarılı olmuş reklam kampanyalarından çarpıcı örnekler vererek gözler önüne seriyor.
Bilinçaltını Ayartmak’taki teori ve örnekler, reklamcılığın nasıl çalıştığına dair yeni bir içgörü öneriyor. Bu kitabı her bir reklamcı, tüketici ve politikacı mutlaka okumalı. -Jerry Wind, Lauder Profesörü ve Wharton School’da Pazarlama Profesörü
Dr. Heath reklamcılığa ve iletişime dair çalışmalara yönelik muazzam bir içgörüyle yazıyor. Konuyu şekillendirmek için teoriden yararlanıyor ve okuyucuyu bilinçaltının davranışlarımızın ön saflarında nasıl yer aldığına dair bilgilendiriyor. Kitabı, pazarlama alanıyla bırakın uzaktan yakından ilgisi olanları, olmayanlar dahi mutlaka okumalı. -Judy Zaichkowsly, Pazarlama ve İletişim Profesörü, Kopenhag İşletme Okulu
Reklamcılık hem bilinç hem de bilinçaltı seviyede çalışır. Bunun nasıl olduğunu anlamak isteyen herkes bu iyi araştırılmış kitabı okumalıdır. -Patrick Barwise, Fahri Profesör, London Business School
(Tanıtım Bülteninden)
- Kitap Adı Bilinçaltını Ayartmak - Reklam Psikolojisi
- Yazar Robert Heath
- Çevirmen Emrah Bilge
- Yayınevi The Kitap
- Hamur Tipi 2. Hamur
- Sayfa Sayısı 288
- Ebat 13,5 x 21
- İlk Baskı Yılı 2020
- Baskı Sayısı 1. Basım
- Dil Türkçe
- Barkod 9786257816120
Yazarın Diğer Kitapları



Yorumlar
Bu ürüne yorum yapmak için giriş yapmalısınız