Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Corporate Identıty And Visual Factors

Corporate Identıty And Visual Factors

Corporate Identıty And Visual Factors

9/10 - 18 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Standart Teslimat
21 Ağustos - 23 Ağustos
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786051486444


Without a doubt, today senior executives in every organization are being compelled by events to think in terms of their company's reputation and image and how to manage them. Establishing a solid corporate identity is vital for companies in today's overcrowded market.

Since consumers are increasingly overwhelmed by the number of choices presented to them, it is crucial to differentiate the product or service from the competition. Therefore, the color for corporate identity carries a vital role in terms of the corporate image and reputation.

It is obviously clear that the public's image of a company is largely a result of the user's product experience, which should be supported by an effective communication system.



Sayfa Sayısı: 108

Baskı Yılı: 2015


Dili: İngilizce
Yayınevi: Sokak Kitapları Yayınları

Sayfa Sayısı : 108

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : İngilizce

;

Yorumlar 2

great book

It is easy to understand, so I can suggest this book.

(Anlaşılması kolay, öneririm.)

13.01.2016

Çok yararlı bir ders kitabı

Sanırım yeni çıktığı için üniversitedeki dersin hocası bu kitaptan bahsetmedi ancak benim bu konu ile alakalı bilgi eksikliğimi giderdi. eğer Yabancı diliniz varsa bir çok Türkçe kitaptan daha faydalı.

13.01.2016

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız