Deprem Habercisi Bulut

Yazar: Ronald Karel

Destek Yayınları

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.

Tek haneli yaşlarda bulutlara âşık oldu. Bu tutkusu Yüzünden okulundan atıldı, çünkü derslerle ilgilenmeyip bulutlarda oynaşıyordu. Okuldan uzaklaştırıldığı o yıllarda keşfetti ilk deprem bulutlarını...

Ailesini, hocalarını, arkadaşlarını ve bilim dünyasını karşısına alan Ronald Karel, çocukluğunun ve gençliğinin aşklarının yerine deprem-atmosfer ilişkisini koydu. Ömrünü Bulutları araştırmaya vakfetti.

Deprem çalışmalarına materyal toplamak için genç yaşlarda ve çok zor şartlar altında dünyayı dolaşan yazar, deprem araştırmalarının yanı sıra evrende yaşam konusun da araştırıyor.

Herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir dilde yazılan Deprem Habercisi Bulut, ayrıca depremlerin nasıl tahmin edilebileceği sorusuna da şaşırtıcı cevaplar veriyor.

Karel in bulut teorisi ilgili birçok kuruluşun gündemindeyken NASA'nın Ames Research laboraturlarında tarihe geçecek bir deney sonucu 'iyonize bulutların' varlığı ispat edildi.

Deprem Habercisi Bulut'tan sonra, bulutlara ve depremlere başka gözle bakacaksınız.

İnce Kapak:

Baskı Yılı: 2012