Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


E-CRM: Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi

E-CRM: Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi

E-CRM: Elektronik Ortamda Müşteri İlişkileri Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Ece Armağan
Yayınevi :

The Kitap

Hızlı Teslimat
04 Temmuz
Standart Teslimat
06 - 10 Temmuz
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786057950574

“Pazarlama, dijital ekonomide müşterinin değişen yollarına uyum sağlamalıdır. Bu bağlamda, 21. yüzyılın en önemli uygulamalarından e CRM, giderek artan rekabet ortamında günümüz işletmelerini müşteri ilişkileri yönetim sürecini elektronik ortamda gerçekleştirme yoluna sürüklemiştir.

Akademisyenlere, kendini geliştirmek isteyen üniversite öğrencilerine, günümüz rekabet ortamında yenilikçi bir anlayış benimseyen işletmelere, güncel pazarlama trendlerini anlamak isteyen herkese faydalı olacak bir kaynak kitap.”

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Ebat : 15,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.