Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Halkla ilişkiler ve Reklam üzerine Etik değerlendirmeler

Halkla ilişkiler ve Reklam üzerine Etik değerlendirmeler

Halkla ilişkiler ve Reklam üzerine Etik değerlendirmeler

Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine

Yayınevi :

Beta Yayınları

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9789752957879


Antik çağlardan bu yana felsefenin bir alanı olarak etik, filozofların en çok ilgilendikleri konuların başında gelmiştir; "erdem nedir?", "adalet nedir?", "doğru eylem nedir?" türünden sorular felsefi etik incelemelerdir. Diğer yandan, gerek günlük yaşam gerek mesleki yaşamda karşımıza çıkan ve karşılaştığımız durumlarda eylemlerimize, kararlarımıza rehberlik eden değerlerin oluşturduğu başka bir tür etik alanı da söz konusudur. Felsefi etikten ve onun ortaya koyduğu değerlerden yola çıkarak kendine özgü bir anlam oluşturan "meslek ettiği", iş dünyasındaki tüm uygulama alanlarında geçerli önemli bir sorundur.

Hızlı teknolojik ve sosyal değişimlerin yaşandığı çağımızda insanlar, yol gösterici etik ilkelere her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyulmaktadır. Toplumsal yaşamın neredeyse tümünde geçerli olan etik, günümüzün karmaşıklaşan ilişkileri ve çok çeşitli olguları ile örülü iş dünyasında bitmez bir tartışma konusudur. Bu kitabın zeminin de "iş etiği-meslek etiği" kapsamındaki tartışma konuları oluşturmaktadır...



Baskı Yılı: 2008


Dili: Türkçe
Yayınevi: Beta Yayınları

Sayfa Sayısı : 0

İlk Baskı Yılı : 2008

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız