Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar

Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar

Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Kolektif
Standart Teslimat
17 - 21 Temmuz
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054393404


Bu kitabı oluşturan 10 bölüm Türkiye'de iletişim alanında çalışan akademisyenlerin özellikle Halkla İlişkiler mesleğine yönelik yeni yaklaşımları ele aldıkları teorik ve araştırma çalışmalarını kapsamaktadır. Çağın popüler bilim alanlarından iletişim; özellikle halkla ilişkiler konusundaki gelişmeleri yakından takip etmek isteyen şirketlerin, yatırımcıların ilgisini çekmektedir. Yegâne kullanım aracı medya olan iletişim bilimleri, teknolojik iletişim ortamlarının gelişimi ile yakalanması zor, dinamik gelişmeleri ve uygulamaları takip etmek durumundadır. Nitekim bu alanda çalışan akademisyen ve uygulamacıların yaratıcı ve başarılı ve olabilmeleri, iletişim yeniliklerine odaklanmaları ile mümkün görünmektedir. Bu dönüşüm aynı zamanda iletişim biçimlerindeki değişimlerin sonucu olarak uygulama alanlarına da yansımaktadır. Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramının yaratıcılık gerektiren önemli bir unsuru olan halkla ilişkiler, her yeni gelişmenin ardından, yeni yaklaşımlara ek olarak konvansiyonel uygulamalarını tekrar düzenleyerek, yeni gelişmelere uyarlamak durumundadır.
Böyle bir ortamda halkla ilişkilerin özellikle yeni disiplinler ile ilişkisini ele almaya ve uygulamadaki tarzını ifade etmeye rehberlik edecek konulara yer vermeye karar verdik.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Paradigma Akademi Yayınları

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.