Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e

Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e

Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Standart Teslimat
22 - 24 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786051330877


Bu kitap; halkla ilişkiler için öngörülen ve bir sirk organizatörü olan P. T. Barnum'un uygulamaları ile halkla ilişkilerin nasıl ortaya çıktığına odaklanan iletişim uygulamalarının yönetiminden halkla ilişkilerin gerçekte ne olduğuna odaklanan sosyal (enterprise) strateji düzeyindeki stratejik iletişim yönetimi işlevine dönüşümü anlatır.

Halkla ilişkilere bu perspektiften bir bakış halkla ilişkilerin algılanışına salt halkla ilişkiler pratisyeninin (halkla ilişkiler eğitimi almamış ve yaptığı her işin medya görünürlüğüne odaklanan) oynadığı rol üzerinden değil aynı zamanda halkla ilişkileri ortaya çıkaran, şekillendiren birbirine bağlı birçok etken üzerinden açıklayan bir paradigmayı yansıtır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 212

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık

Sayfa Sayısı : 212

İlk Baskı Yılı : 2013

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız