Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Hizmet Pazarlaması ve Kalite Yönetimi

Hizmet Pazarlaması ve Kalite Yönetimi

Hizmet Pazarlaması ve Kalite Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Standart Teslimat
16 - 18 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052292112

Kitabımızda hizmetin genel özellikleri, sınıflandırılması hizmetin kendine özgü yapısı ön plana çıkarılmış ayrıca hizmet pazarlamasının ürün pazarlamasından farklılıkları ele alınarak, hizmet pazarlamasının gelişimi anlatılmıştır. Kalite kavramı ve hizmet kalitesini oluşturan unsurlar ele alınmıştır. Kalite kavramında, müşteri, çalışan ve yönetim açısından kalite, toplam kalite yönetimi ve hizmet sektöründe kalite yönetimi incelenmiştir. Hizmet kalitesini oluşturan unsurlardan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti ilişkisi, hizmet kalitesinin kriterleri, hizmet kalitesinin boyutları, kaliteli hizmete ulaşmada yaşanan engeller ele alınmıştır. Hizmet kalitesi beklenen ve algılanan hizmet kalitesi olarak incelenmiş, hizmet kalitesi ölçüm yöntemlerinden ve bu hususta yapılan çalışmalardan bahsedilmiştir.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

 

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 75

Ebat : 16 x 24

İlk Baskı Yılı : 2017

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız