Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlaması

Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Oğuz Kuş
Hazırlayan: İsmet Gülseçgin
Yayınevi :

Pales Yayınları

Standart Teslimat
23 - 25 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059319041


İnternet, bireyin gündelik hayatının parametrelerim tümüyle değiştirmiştir. Sosyal medya ise ağ üzerindeki bireyleri birbirine bağlayarak çok daha etkileşimli bir dünya yaratmıştır Dijital dönüşümün sonucu olarak insanoğlu, bilgiye ulaşma noktasında hız kaydetmiş, fikirlerini dile getirebilmiş ve başkalarıyla bu fikirleri tartışa bilmiştir.

Mevcut durum markaların yürüttüğü iletişim çalışmalarını da tümüyle değiştirmiştir. Bireyler artık her an iletişim kurabilecekler soyut değer yaratabilen ve bir hikayeye sahip olar markalarla etkileşim halinde olmayı tercih etmektedirler. Bu noktada içerik pazarlama, hem markayı tüketicinin gözünde uygun şekilde konumlandırmak ve bulunabilir kılmak hem de marka için bir hikaye yaratmak noktasında yeni bir bakış açısı sağlamaktadır.

"İçerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikaye Yaratma Stratejileri" isimli bu kitap ıçenk pazarlamaya akademik bir perspektifle yaklaşarak, marka ve hikaye yaratma noktasında nasıl katkılar sağlayabileceğini tartışmakla, içerik pazarlamaya dair pratik ıpuclan vermektedir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 252

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Pales Yayınları

Sayfa Sayısı : 252

İlk Baskı Yılı : 2016

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız