Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve

İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve

İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Detay Yayıncılık

Standart Teslimat
21 - 23 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052323373

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

 

 

Bu çalışmanın temel amacı işletme hizmet verme yatkınlığı ve tükenmişlik ilişkisinde duygusal emeğin aracılık etkisini ve tüm bu ilişkiler ağında çalışan hizmet verme yatkınlığının düzenleyici etkisini ortaya koymaktır. Bu amaçla hazırlanan çalışma beş bölüm ile tartışma ve sonuç kısmından oluşmaktadır. Birinci bölümde işletme ve çalışan hizmet verme yatkınlığı, ikinci bölümde duygusal emek, üçüncü bölümde tükenmişlik, dördüncü bölümde değişkenler arasındaki ilişkiler ve beşinci bölümde banka şubeleri, otel işletmeleri ve özel hastane çalışanları arasında yapılan araştırmanın bulgularına yer verilmiştir.

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 232

Ebat : 14,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2017

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız