Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


İşletmecilik ve Pazarlama

İşletmecilik ve Pazarlama

İşletmecilik ve Pazarlama

Yayınevi :

Beta Yayınları

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786053774884


Günümüzde müşteriler artık kendilerinin dinlenmesini, sorunlarına çözüm aranmasını, şikayet ve dileklerine kulak verilmesini, kısacası kendilerine saygı gösterilmesini istiyor. Şirket veya kamu kuruluşlarının yahut kar amaçlı olmayan kuruluşların bu isteklere tepkisi kuşkusuz içinde bulundukları ekonominin rekabetçi ekonomi olup olmamasına, sektördeki rekabete, şirket üst yönetiminin müşteri odaklı olup olmamasına, çalışanların müşteri isteklerine duyarlı olup olmamaları gibi birçok etkene bağlıdır.



Sayfa Sayısı: 419

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Beta Yayınları

Sayfa Sayısı : 419

İlk Baskı Yılı : 2011

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız