Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


İşletmeler İçin Fuar Pazarlama Rehberi

İşletmeler İçin Fuar Pazarlama Rehberi

İşletmeler İçin Fuar Pazarlama Rehberi

Planlama, Uygulama, İletişim

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Ali Aycı
Standart Teslimat
24 Ağustos - 26 Ağustos
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054579716


  • Fuarlar, İşletmelerin pazarlama faaliyetleri açısından en önemli araçlardan birisidir. Yaklaşık olarak dünyada yılda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklaşık 3 Milyon işletme fuar performansı göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katılım sağlamaktadır.


  • İşletmelerin önemli bir kısmı, amaçlarını belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katılım sağlamaktadır.


  • Kalabalık ve gürültülü fuar ortamında stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadır.


  • Gerekli hazırlıkları yapılmayan, doğru uygulanmayan, fuar sonrası uygulamaları yapmayan ve başarılı iletişim kurulamayan fuarların olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.


  • Bu çalışmada, planlama, fuara katılım amaçlarının ortaya konması, fuar seçeneklerinin değerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teşhiri, stant personeli seçimi ve hazırlıkları, fuar başarısı ölçümü, fuara katılım sonrası yapılması gerekenler ve fuar iletişimine yer verilmiştir.

  • (Tanıtım Bülteninden)



    Sayfa Sayısı: 128

    Baskı Yılı: 2014


    Dili: Türkçe
    Yayınevi: Efil Yayınevi Yayınları

    Sayfa Sayısı : 128

    İlk Baskı Yılı : 2014

    Dil : Türkçe

    ;

    Yorumlar 0

    Henüz yorum yapılmadı!

    x

    İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız