Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Kalite Yolculuğunda Halkla İlişkiler

Kalite Yolculuğunda Halkla İlişkiler

Kalite Yolculuğunda Halkla İlişkiler

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786053951766


Bugünkü rekabet koşullarında ve tüketicinin güçlenen konumu karşısında kalite sadece kârlılık için değil örgütlerin hayatta kalabilmesi için zorunlu hâle gelmiştir. Dünyada örgütler arasında yoğun bir rekabet ile ürün ve hizmetlerde üretim fazlası söz konusu iken iç - dış pazarlarda rekabet edebilmenin tek koşulu düşük maliyet / tam zamanlı üretim / sıfır hatadır. Rekabet sağlamada kalite son derece önemli bir avantaj haline gelirken kâr marjını ve pazar payını doğrudan etkilemeye başlamış ve stratejik yönetimin olmazsa olmaz koşulu hâline gelirken örgütsel iletişimin taşıyıcısı olan halkla ilişkiler yönetimine yeni işlevler yüklemiştir.

Kalite, toplam kalite yönetimi ve toplam kalite yönetimi ile ilintili alanları (kalite çemberleri, öneri sistemleri, hizmet içi eğitim, liderlik, çatışma yönetimi, motivasyon, ergonomik faktörler, zaman yönetimi, problem çözme yöntemleri gibi) ele alan kitap; toplam kalite yönetimine halkla ilişkiler yönetiminin katkısını irdelemesi noktasında da çalışanlar, akademisyenler ve öğrenciler açısından yol gösterici olacaktır.
(Arka Kapak)



Sayfa Sayısı: 183

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık

Sayfa Sayısı : 183

İlk Baskı Yılı : 2009

Dil : Türkçe

;

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız