Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Kurumsal Satış Dedikleri

Kurumsal Satış Dedikleri

Kurumsal Satış Dedikleri

Değer Satışının Ana Noktaları Kurumsal Müşterilere Satış Süreç Tasarımı Satış Dönemi Değişim Süreci

Yayınevi :

Cinius - İnceleme - Araştırma - Eleştiri Dizisi

Tükendi
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • ISBN: 9786051275468


"CRM yazılımına o kadar bütçe / zaman ayırdık ama hiç faydasını göremedik."
"Satış kadrosunun tıkandığı noktayı net olarak tespit edemiyoruz."
"Satış tahminlerimiz yanlış çıkıyor."
"Satış kadromuz talep yaratmakta zorlanıyor."
"Satışı gerçekleştirme süremiz çok uzun."
"Satış kapatma oranımız çok düşük ancak nedenini bulamıyoruz."
"Kurum içinde ortak bir satış dili konuşamıyoruz."
"Satış ve pazarlama bölümleri arasında etkin ve verimli bir iletişim yok." "Aldığımız eğitimler bize hiçbir şey katmıyor."
"Değer satışı dönemine bir türlü geçemiyoruz."
"Değişen pazar şartlarına çabuk uyum sağlayamıyoruz."
"Müşterilerimiz bizi tedarikçi olarak görüyor, stratejik iş ortağı olarak değil."
"Satış maliyetlerimiz çok yüksek." "Yeni müşterilerde sonuç üretmekte zorlanıyoruz."
"Şirket olarak kurumsal satış kavramını aynı şekilde yorumlamıyoruz galiba."
"Kurumsal pazarlama bölümü olarak görev tanımımızı netleştiremedik."
"Müşterilerimizi sağlıklı yönetemiyoruz."
"Müşteri beni satıcı olarak görüyor, güvenilir iş danışmanı olarak değil." "Sürdürülebilir şekilde kârlı satış yapamıyoruz."



Sayfa Sayısı: 329

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cinius

İlk Baskı Yılı : 2012

Sayfa Sayısı : 329

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!