Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Mağazacılıkta Atmosfer

Mağazacılıkta Atmosfer

Mağazacılıkta Atmosfer

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Müge Arslan
Yayınevi :

Beta Yayınları

Standart Teslimat
17 - 19 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786053774587


Bu calışmanın amacı, mağazacılıkta atmosfer yaratmak icin gerekli unsurların ortaya konmasıdır. Calışmanın hem perakendecilere hem de bu konuda ayrıntılı bilgi edinmek isteyen calışanlara ve oğrencilere faydalı olacağı duşunulmektedir. Calışmanın birinci kısmında tuketicilerin alışveriş davranışı ele alınmış, ikinci bolumunde perakendecilik kavramı ve perakende mağaza ceşitleri anlatılmış, ucuncu bolumde ise mağaza atmosferini oluşturan unsurlar, beş duyu temel alınarak gorme, işitme, dokunma, hissetme ve tatla ilgili faktorler olmak uzere beş farklı başlık altında incelenmiştir. Dorduncu bolumde ise mağazasız perakendecilikte atmosferin nasıl oluşturulabileceğinden bahsedilmiştir.



Sayfa Sayısı: 191

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Beta Yayınları

Sayfa Sayısı : 191

İlk Baskı Yılı : 2011

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız