Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Markalar ve Markalaşma

Markalar ve Markalaşma

Markalar ve Markalaşma

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Rita Clifton
Yayınevi :

İş Bankası Kültür Yayınları - İş Dünyası

Standart Teslimat
24 Ağustos - 26 Ağustos
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786053321309


Bir şirketin markası ya da markaları onun en kıymetli malvarlığıdır. Bazı şirketlerde marka, şirketin piyasa değerinin yüzde 70'ine bedeldir. Financial Times'ın "marka guru'su", Daily Telegraph'ın da "markalara yol gösteren marka" diye niteledikleri Rita Clifton yönetiminde bir ekip tarafından hazırlanan Markalar ve Markalaşma, her tür kurum ve kuruluşun markasını, kendi merkezi organizasyon prensibi olarak görmesi gerektiğini, her karar ve adıma markanın yön vermesi gerektiği görüşünü savunuyor.

  • Büyük markalar iddia edildiği gibi zararlı mıdır?

  • Markalaşmada en iyi örnekler

  • Marka konumlandırması, marka stratejisi ve markanın korunması

  • Görsel ve sözel kimlik

  • Marka iletişimi

  • Markaların geleceği ve markalaşmada yeni eğilimler


  • Alanında uzman yazarların kaleme aldığı Markalar ve Markalaşma, markaların rolünü ve önemini; başarılı bir markanın nasıl yaratıldığını ve nasıl korunduğunu daha iyi anlamanızı sağlayacak.
    (Tanıtım Bülteninden)



    Sayfa Sayısı: 374

    Baskı Yılı: 2014


    Dili: Türkçe
    Yayınevi: İş Bankası Kültür Yayınları

    Sayfa Sayısı : 374

    İlk Baskı Yılı : 2014

    Dil : Türkçe

    ;

    Yorumlar 0

    Henüz yorum yapılmadı!

    x

    İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız