Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Markaların Sosyal Medya Yönetimi

Markaların Sosyal Medya Yönetimi

Markaların Sosyal Medya Yönetimi

Yayınevi :

Kriter

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786054613939


Teknoloji ile iç içe yaşadığımız bu zamanda belki de İnternet'i kullanmayan var mıdır diye sorsak muhtemelen eski kuşaklara ait bireyler dışında kimse çıkmayacaktır. Bugün nerede olursak olalım elinde cep telefonları, tabletler ya da dizüstü bilgisayarları ile sosyal medyada gezinen bireyleri görmemek neredeyse imkânsız bir hâl almıştır.

Günümüzde küreselleşmenin ortaya çıkardığı rekabet ortamında var olabilmek ve varlıklarını devam ettirebilmek adına markalama çalışmaları gerçekleştiren kurumlar, içinde bulunduğumuz teknolojik çağda tüketicilerinin bu denli sosyal medyada zaman harcamalarından dolayı onlar ile gerçekleştirdikleri iletişim çalışmalarını sosyal medya üzerinden de yürütmeye başlamışlardır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 157

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Kriter

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.