(KDV Dahil) 22,82 ₺
Gözümüz rengi ve formu, kulağımız sesi, dilimiz tadı, burnumuz kokuyu ve parmaklarımız dokuyu algılamamızı sağlar. Bugünün uzaktan iletişim teknolojisi henüz gözümüzü ve kulağımızı besleyebilen yeteneklere sahip olmasına rağmen onun kitlesel yanı hepimizin işini kolaylaştırıyordu. Oysa üç duyunun devre dışı kaldığı, diğer ikisinin ise ancak aracı medyumlar yoluyla alıcı pozisyonuna geçtiği bir iletişim holistik bir algı yaratamazdı. Duyusal markalama, hem tüm duyuları aynı anda harekete geçiren hem de temasın sağladığı sıcaklığı keyifli bir deneyime dönüştüren imkânlarla konvansiyonel yaklaşımların eksikliğini ve yetersizliğini gözler önüne seriyor. Uğur Batı, bir iletişim profesyoneli olarak elde ettiği birikimi bir akademisyen uzmanlığı ve duyarlılığıyla harmanlayarak bu alanda yepyeni ufuklar açıyor hepimize. Selim Tuncer (Genna MCG Ajans Başkanı)
Sayfa Sayısı: 350
Baskı Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: İyi Yayınları
Sayfa Sayısı : 350
İlk Baskı Yılı : 2012
Dil : Türkçe
Yorumlar 2
Kitabı pazarlama, satış, tüketici davranışı ve pazarlama iletişimi ile ilgilenen ve insanların nasıl ikna edilebileceğini merak eden işletmeciler, işletme, yönetim, psikoloji, uluslararası ilişkiler ve siyaset alanında lisans ve yüksek lisans seviyesinde öğrenciler için temel bir başvuru kitabı olarak okunmasını önemle tavsiye ederim.
12.06.2014
Başarılı bir kitap. Hayatınızın her alanında kullanabileceğiniz bilgiler içeren çok faydalı bir kitap. Sadece pazarlama değil, vizyon yönetimini de öğreneceksiniz.
09.06.2014