Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler

Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler

Yayınevi :

Ekin Basım Yayın

Satış Dışı
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786055048372


  • Pazar, pazarlama ve müşteri ilişkilerinin değişen yapısı

  • Tanımlar ve modeller

  • Müşteri değeri, müşteri tatmini ve bağlılık ilişkisi

  • Örgüt kültürü, müşteri elde etme ve elde tutma

  • Müşteri ilişkileri yönetiminin planlanması

  • Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulaması

  • (Tanıtım Bülteninden)



    Sayfa Sayısı: 213

    Baskı Yılı: 2013


    Dili: Türkçe
    Yayınevi: Ekin Basım Yayın

    Sayfa Sayısı : 213

    İlk Baskı Yılı : 2013

    Dil : Türkçe

    ;

    Yorumlar 0

    Henüz yorum yapılmadı!

    x

    İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız