Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Sözsüz İletişim

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Sözsüz İletişim

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Sözsüz İletişim

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786052149027

Müşterilerin insanlardan oluşması ve insanın da durmadan yenilenen bir varlık olması iş dünyasını insan odaklı stratejilere yönlendirmekte, bu stratejiler de insan yenilendikçe kendini yenilemektedir. Öğrenen bir kültüre sahip işletmelerde bu değişim dikkate alınmakta ve uyum sağlamak için her türlü imkân seferber edilmektedir. Müşteri ilişkileri yönetiminde iletişimin önemli bir unsur olması iş dünyasının bilgisi dâhilindedir. Fakat sözsüz iletişimin, iletişim türleri içerisindeki yeri ve önemi yeni yeni anlaşılmaktadır. İşletmelerin başarı elde etmesi ve kurumsal hayatını idame ettirmesi ilişkiye yatırım yapması ile mümkün olacaktır. İlişkinin temeli iletişim, iletişimin temeli insandır. İnsanın iletişiminin temelinde ise doğduğu andan itibaren sözsüz iletişim yatmaktadır. 

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 186

Ebat : 16 x 23

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız