Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşteri Kazanma Teknikleri

Müşteri Kazanma Teknikleri

Müşteri Kazanma Teknikleri

Yazar: Aydın Belet
Yayınevi :

Akis Kitap

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9789944257404


Müşteri Kazanma Teknikleri


Müşterinin tatmin olması artık yeterli değil. İşin doğrusu, müşteriler bizim değil. Sadece arabalarını bizim dükkânlarımızın önüne park etmişler. Daha iyi bir park yeri bulduklarında, bizden memnuniyetle ayrılıp gideceklerdir. Bundan hepimiz emin olabiliriz. Eğer müşterilerimize gerçekten sahip olmak istiyorsak; hele bugünün rekabet koşullarında işimizin gelişmesini istiyorsak, bizlere memnun müşterilerden fazlası gerek. Fanatik müşteriler yaratmamız gerekiyor. İşte kitaptan bazı başlıklar:


- Satışta İşletme Yöneticilerine Düşenler
- Müşteriyi Kaybetme Nedenleri
- İnsanlar Neden Alışveriş Yaparlar?
- NLP'ye Göre Müşteri Çeşitleri
- Satıcının Kimliği
- Pazarlamacılara Tavsiyeler
- Satışta Beden Dili
- Müşterinin Tuzakları
- Satışta Renk Faktörü
- Nöro Pazarlama
- E-İş ve E-Ticaret Kavramları
- İyi Bir Satıcının Dinleme Özellikleri
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Akis Kitap

Sayfa Sayısı : 192

İlk Baskı Yılı : 2007

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız