Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Müşterinize Odaklanmak

Müşterinize Odaklanmak

Müşterinize Odaklanmak

Değer Sunun - İtibar Yaratın - Bağlılık Kazanın - Karları Arttırın

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Çevirmen: Melis İnan
Yayınevi :

Optimist - İş - Yönetim Dizisi

Standart Teslimat
21 - 23 Eylül
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054538676


Birçok işte bireysel satışlar kapatmak yeterli değildir. Başarı, müşterilerle yaşam boyu kârlı ilişkiler geliştirmeye dayanır. Fakat onların bağlılığını kazanmak sıkı bir çalışma ve dikkat gerektirir. Bu kitapta, müşterilerinizle yaşam boyu bağlılık kurmak için incelikli yolları okuyacaksınız. Ayrıca şunları da öğreneceksiniz:

  • "Hizmet kâr zinciri"ni anlamak
  • Müşteri memnuniyeti, müşteri bağlılığı, çalışan kapasitesi ve şirket kârlılığı arasındaki karşılıklı ilişkileri yükseltmek
  • Sıra dışı değer sunmak için bir süreç kurup bunu derinleştirmek

    Cep Yönderi Dizisi, yöneticilerin iş yaşamında her gün karşılaştıkları en yaygın meydan okumalara ivedi çözümler öneriyor. Dizi içinde yer alan her kitapta, güçlü ve zayıf yanlarınızı tespit etmeye ve kritik becerilerinizi keskinleştirmeye yarayan kullanışlı araçlar, testler ve gerçek yaşamdan alınmış örnekler yer alıyor. İster masa başında, ister bir toplantıda ya da yolda olun, bu cep kitapçıkları size işinizin günlük talepleriyle daha hızlı, daha kavrayışlı ve daha etkin bir biçimde başa çıkma imkânı verecektir.



    Sayfa Sayısı: 96

    Baskı Yılı: 2012


    Dili: Türkçe
    Yayınevi: Optimist

    Sayfa Sayısı : 96

    İlk Baskı Yılı : 2012

    Dil : Türkçe

  • Yorumlar 0

    Henüz yorum yapılmadı!

    x

    İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız