Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

10/10 - 1 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi : Beta Yayınları
Standart Teslimat
27 Ocak - 01 Şubat
* 125 TL üzeri bedava!
  • 125 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052426425

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi Kitap Açıklaması

*Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim *Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler *Pazar ve Pazarlama Çevresi *Tüketici Davranışları *Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları *Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması *Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi *Konumlandırma *Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması *Ürün – Mallar ve Hizmetler *Ürün ve Marka Yönetimi *Yenilik (İnovasyon) ve Yeni Ürün Geliştirme *Fiyat ve Fiyatlandırma *Fiyatlandırma Stratejileri *Pazarlama İletişimi *Pazarlama İletişimi Araçları *Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları *Toptancılık ve Perakendecilik *Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme *Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler  


 


 (Tanıtım Bülteninden)

Ebat : 18,5x23,5

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.