Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Pazarlama - Tanıtım - Halkla İlişkiler
Pazarlama - Tanıtım - Halkla İlişkiler

Pazarlama - Tanıtım - Halkla İlişkiler

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi : Hayat Yayıncılık
Standart Teslimat
07 Mayıs - 12 Mayıs
* 125 TL üzeri bedava!
  • 125 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9789758243976

Pazarlama - Tanıtım - Halkla İlişkiler Kitap Açıklaması


Pazarlama, bir mal veya hizmetin fikir olarak ortaya çıkmasından başlayarak, üretim hariç, satış sonrası o ürün veya hizmetin kullanımdan kalıncaya kadar, olagelen tüm işlemlerin toplamı şeklinde tarif edilebilir.

Pazarlamada belirtilen aşamalardan bazıları şunlardır:
-Ürün fikrinin doğup geliştirilmesi
-Piyasadaki muhtemel ihtiyacın tahmini ve araştırılarak tespiti
-Varsa rakip ürün ve üretici şirketlerin tetkiki ve rekabet koşullarının saptanması
-Fizibilite etütlerinin yapılması
-Ürün kalitesi, fiyatlandırılması, teslim konuları
-Üretici şirketin, ürün kalitesinin, markasının tanıtımı
-Satış kanallarının tespiti ve örgütlenmesi

Bu belirtilen işlevler zincirinin, en zayıf halkası kadar güçlü olacağı bilinmelidir. En basit üründe dahi yukarıdaki işlevlerin ifasında ihmale yer verilmemesinin ve tüm işlevler zincirinin yerine getirilmesinin ne kadar önemli olduğu bu kitapta bir ele alınarak irdelenmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 222

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Hayat Yayıncılık

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.