Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Pazarlamaya Giriş

Pazarlamaya Giriş

Pazarlamaya Giriş

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Zeliha Eser
Yayınevi :

Siyasal Kitabevi

Aynı Gün Teslimat
18 Eylül (18:00 - 23:00)
Hızlı Teslimat
19 Eylül
Standart Teslimat
20 - 22 Eylül
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786055782801


Pazarlamada hedef kitle kavramını sıklıkla tekrarlamaktayız. Her üründe olduğu gibi yazılan ders kitaplarının da bir hedef kitlesi vardır. Bu gereklilikten yola çıkılarak, Pazarlamaya Giriş kitabını beğeninize sunuyoruz. Pazarlamaya Giriş kitabı önlisans ve lisans düzeyindeki öğrencilere faydalı olabilmek amacıyla düzenlenmiştir.
Bu kitap, toplam on iki bölümden oluşmakta ve her bir bölümle ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden yedinci bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm sekiz ve bölüm on bir arasında pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara, on ikinci bölümde ise pazarlama çabalarının değerlendirilmesi ve kontrolüne değinilmiştir.



Sayfa Sayısı: 270

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Siyasal Kitabevi

Sayfa Sayısı : 270

İlk Baskı Yılı : 2011

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız