Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Reklam Ajanslarına İşveren Markası Bakışı

Reklam Ajanslarına İşveren Markası Bakışı

Reklam Ajanslarına İşveren Markası Bakışı

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Gonca Köse
Yayınevi :

Detay Yayıncılık

Standart Teslimat
19 - 21 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059440899

Kitabın birinci bölümünde, reklam ajanslarının tarihsel açıdan gelişimi ile reklam ajans türleri, reklam ajanslarında yer alan birimler ve ajansların temel işlevleri incelenmiştir. İkinci bölümde; her geçen gün daha önemli bir hale gelen marka kavramı ele alınmış; işveren markası, işveren markalaşması süreci, reklam ajanslarının markalaşmasındaki belirleyici faktörler, işveren markası strateji ve yaklaşımları ile işveren markası yönetim modelinin reklam ajansları açısından önemi derinlemesine incelenmiştir.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 144

Ebat : 14,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2017

Baskı Sayısı : 1. Basım

Medya Cinsi : Ciltsiz

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız