
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet
- Standart Teslimat: 15 Ağustos - 18 Ağustos
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Kitap Açıklaması
Sosyo-kültürel araştırmalar 'reklam' dünyasını didik didik ediyor. Reklamların amaç ve işlevleri ile toplum ve insan arasındaki ilişkiler, çoğunlukla genel düzlemde tespit ediliyor. Bu kitabın yazarları, genel yorumları kendilerine saklı tutarak 1997-98 yılları arasından on altı reklamı seçip, iki bölümde inceliyorlar. Bu inceleme, belli bir ön tespit temelinde gerçekleştiriliyor: Reklamlarda kadına yönelik bir şiddet gizli.
Yazarlar, reklam olgusunu, bir yapı olarak ele alıp onun rasyonelliklerini çözümleyen göstergebilimsel bir analiz gerçekleştiriyorlar. Bu analiz, reklam dünyasının sanıldığı ve göründüğü kadar 'masum' olmadığını göstermeyi başarıyor. Ve kadının, reklamların yapılarına özgü rasyonellikleri tespit ettiği ölçüde, reklam üretenlerin de vazgeçemeyecekleri bir araç oluyor.
Baskı Yılı: 2004
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yeni Alan Yayıncılık
- Kitap Adı Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet
- Yazar Seçil Büker
- Yayınevi Yeni Alan Yayıncılık - Düşünce Dizisi
- İlk Baskı Yılı 2004
- Dil Türkçe
- Barkod 9789757414759
Yazarın Diğer Kitapları



Yorumlar
Bu ürüne yorum yapmak için giriş yapmalısınız