Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin?

Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin?

Sosyal Medya Canavarı Olmak İster misin?

7/10 - 6 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Standart Teslimat
01 - 07 Aralık
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786052314111

Bu kitapta başlıca öğrenecekleriniz;

 Sosyal Medyada Kişisel Marka Konumlandırma

Sosyal Medyada İçerik Üretimi

 Sosyal Medyada Rakip Analizi

Sosyal Medyada Monitoring

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Viral Kampanyalar

Sosyal Medyada Profil Oluşturma

 Facebook’u Uçuracak Taktikler

 Twitter’ı Uçuracak Taktikler

Instagram’ı Uçuracak Taktikler

 Youtube’u Uçuracak Taktikler

LinkedIn’I Uçuracak Taktikler

Eski tüfeklerden yeni nesle, herkese hitap edecek dolu, akıcı ve somut öneriler içeren bir kitap. Okurken kendime iki sayfa not aldım. İleride bir sosyal medya canavarı olursam bilin ki sebebi Oğuzhan Saruhan’ın tavsiyeleridir.

- Güven Borça  Marka Danışmanı - 

 

Sosyal medya pazarlamasının yöntemselliği, ilk başladığı yıllarda bir bilgi birikimi üzerine gelişmedi. Bu nedenle alanla ilgili yapılan her çalışma büyük değer içeriyor. Oğuzhan Saruhan da anadamarda ilginç ve etkileyici bir kitap yazmış. Farklı yöntemler, pek çok örnek vaka ve gerçekten değerli bir kitap…

- Prof. Dr. Uğur Batı  Marka Danışmanı - 

 

Sosyal medya hayatımıza girdiği ilk günden günümüze kadar uzanan dönemde enformasyon, teknoloji, iş hayatı, iletişim, sanat ve daha pek çok alanda köklü değişiklikler yarattı. Hatırlayın; sosyal medyanın olmadığı günlerde gelişmeleri gazetelerden ve televizyonlardan takip ederken bugün her şeyi anında mobil cihazlarımızdan sosyal medya aracılığıyla izler duruma geldik. Bilginin dönüşümü sosyal medya platformları sayesinde her geçen gün hız kesmeden devam ediyor. Diyalog ve şeffaflık temeline dayanan bu dünyada kurumların mutlaka yer alması ve hedef kitleleriyle bu samimi ilişkiyi kurması büyük önem taşıyor. Dolayısıyla sosyal medyayı kurum stratejisinin yapı taşlarına dahil eden kurumların bir adım öne çıktığını rahatlıkla söyleyebilirim.

-   Dr. Soner Canko BKM CEO - 

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Genel Yayın Yönetmeni: Pelin Özkan

Yayına Hazırlayan: Zeynep Hale Akman

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Ebat : 14,5 x 21,5

İlk Baskı Yılı : 2018

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.