Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059663427

Değerli okuyucu! “Spor Sektöründe Hizmet Kalitesi” kitabı, spor hizmetlerinde kalite kavramının önemini vurgulamak ve alana bilimsel katkı sağlamak amacı ile yazılmıştır. İşletme literatüründen gelen “Hizmet (Service)” kavramı, New York’lu bir bankacı olan Lynn Shostack’ın 1977 yılında yazdığı ve “Journal of Marketing” dergisinde yayınlanan “Breaking Free From Product” adlı makalesi ile hizmetlerin pazarlanması fikrinin temelini oluşturmuş ve yeni bir olguya evrilmiştir. Bu kitapta hizmetlerin doğasından kaynaklanan bazı özellikleri nedeni ile hizmet ve hizmet kalitesi kavramlarının anlaşılmasındaki zorluklar açıklanmaya ve spor hizmetlerinde hizmet kalitesinin önemi vurgulanmaya çalışılmıştır. Ayrıca spor hizmetlerinde kaliteyi ölçen, geçerli ve güvenilirliği test edilmiş bir ölçme aracı geliştirilerek hem bilimsel uygulamalar hem de sektör temsilcilerinin kullanımına sunulmuştur.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 134

Ebat : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

;

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız