Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Stratejik Marka Yönetimi

Stratejik Marka Yönetimi

Stratejik Marka Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Titanic Yayınları

Standart Teslimat
28 - 30 Ocak
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786058243880

Markalar hakkında yazılan, elinizde tuttuğunuz bu eser; iki bölümden oluşmaktadır.  Yazının birinci bölümünde stratejik marka yönetimi, başarılı bir marka yaratmak açısından değerlendirilmektedir. İkinci bölümde ise pek çok şirketin yeni ürününü piyasaya sürmek için kullandığı, yeni ürünün ve şirket gelişimi başarısı için düşük riskli gördüğü “ Marka genişleme stratejilerini sunmaktadır. Eserde Uluslar arası markaların hangi pazarlama stratejilerini pazarda uyguladıkları değerlendirilmekte, basından haberlerle ve güncel örneklerle konu pekiştirilmektedir.
 
Hasan Kemal Azman
 

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Gen. Yay. Yön. : Haluk DEMİRAY 

Genel Müdür     : Esma KURU

Dizgi Mizanpaj   : Ali Uğur GÜLDAY

Kapak Tasarım : Star Grafik Tasarım

 

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Ebat : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2018

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız