Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi

Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi

Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Ayhan Erdem
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054392032


Teknolojinin gelişmesi ve rekabetin artmasıyla, pazarlama iletişim yöntemleri de kendisini sürekli yenilemeye çalışmaktadır. Tabii gelişen bu yöntemler markalar arasındaki farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır.

Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar çok ürün, hizmet ya da fikir var ki, bunlar hakkında bilgi edinme ya da satılmasını sağlamak amacıyla tüketicilerle olumlu tutum, düşünce ve davranış değişikliği yaratılması gerekmektedir. İşte, Satın alma davranışı oluşturarak bir fikir benimsenmesine ilişkin tutum değiştirme ya da oluşturmayı amaçlamayan reklam ile marka tutumu arasındaki ilişkinin belirlenmesi son derece önemlidir.
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiyede de enerji, ülkeler arasında acımasız savaş çıkartabilecek kadar sert ve keskin, ülkelerin sanayisini durdurabilecek kadar ise önemli, yenilenebilir bir çok alternatifleri bakımından ise ilginç bir güçtür.
(Önsöz'den)



Sayfa Sayısı: 240

Baskı Yılı: 2010


Dili: Türkçe
Yayınevi: Eğitim Kitabevi Yayınları

Sayfa Sayısı : 240

İlk Baskı Yılı : 2010

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız