Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri

Temel Kavramlarla Reklam Ajansı - Reklamveren İlişkileri

Stokta Yok
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9789944771511


Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli araçlarından birisi reklamdır. Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en önemli yardımcısı reklam ajanslarıdır. İşletmelerin başarılı olması, kâr elde etmesi, itibar kazanması için ürün ve hizmetlerinin öncelikle fark edilmesi, bilinmesi, tanınması ve tercih edilir olması gerekli...

İşte, yarattıkları reklamlar ile müşterilerini hep bir adım öteye taşımak için çalışan reklam ajansları hakkında bilmek istediğiniz her şey bu kitapta yer alıyor. Reklam, halkla ilişkiler, pazarlama alanlarında çalışanların, öğrencilerin ve bu konu da ilgi duyan herkesin işin mutafığında neler oluyor sorusunun cevabını alacağı bir kitap...
(Arka Kapak)



Sayfa Sayısı: 204

Baskı Yılı: 2007


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık

Sayfa Sayısı : 204

İlk Baskı Yılı : 2007

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız