Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Tüketim İletişimi

Tüketim İletişimi

Tüketim İletişimi

Süreçler, Algılar ve Tüketici

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Pales Yayınları

Standart Teslimat
28 - 04 Aralık
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059023160


Küresel kapitalist sistemlerin işleyişi tüketimin sürekliliğine bağlıdır. Bireyler kapitalist toplumlarda tüketici olarak değerlidir. Serbest piyasa ekonomisinin hakimiyetindeki tüm alanlarda pazarlama ve reklam faaliyetleri göstergeler aracılığıyla arzuları kışkırtır. İnsanlar ekonomik sistemden kaynaklanan hoşnutsuzlukları ve gündelik hayatın gerginliklerini yine tüketim yaparak hafifletebileceklerini düşünürler. Aynı zamanda kendilerini ifade etmek ve karşısındakileri anlamak için tüketim tercihlerini referans alırlar. Tüketim günümüz toplumlarında bir iletişim biçimidir.

- Tüketici ve Tüketim Olgusu
- Tüketici Olarak Sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu
- Tüketim Toplumu
- Tüketim ve Planlı Eskitme
- Tüketici Sosyalizasyonu
-Pazarlama Faaliyetleri Ve Tüketim
- Marka Algısı ve Tüketici
- Başkaları İçin Tüketim
- Tüketimde Mekan ve Ortam Etkisi
- Bilinçaltı, İrrasyonel Dürtüler ve Tüketici
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 176

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Pales Yayınları

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.