Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri

Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri

Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri

5/10 - 2 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Ekrem Özcan
Yayınevi :

Cinius - Ekonomi Dizisi

Standart Teslimat
23 - 25 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786051273532


Pazarlamayla savaş arasındaki benzerlikleri ele alan kitapları incelediğimizde, savaş örneklerinin çoğunun ya Çin ya da Avrupa kökenli savaşlar olduğunu görüyoruz. Çinlilere, akınlarından korunmak amacıyla Çin Seddi'ni kurduran, Avrupa'nın köklü imparatorluklarını dize getiren ve savaş sanatına birçok ilki katan Türkler... Bu kitapta Türk askeri dehaların savaşlarında izledikleri stratejilerin, pazarlama stratejilerine çok güzel örnekler teşkil ettiğine şahit olacaksınız.

Pazarlama dünyasında; yeni bir pazara girme, mevcut pazarda pazar liderine karşı pazarlama savaşını başlatma, mevcut pazarda liderliğimizi korumak üzere savunma harekatı gerçekleştirerek pazar payını koruma ya da büyütme hedeflerinize yönelik stratejileri, kitapta anlatılan başarılı Türk savaşlarının stratejilerini inceleyerek tespit edebileceksiniz.

Ve 'Başarılı pazarlama liderinde olması gereken özellikler nelerdir?' sorusuna cevabı, dünya tarihine yön vermiş savaşları yöneten Türk liderlerinin özelliklerinden yola çıkarak bu kitapta bulacaksınız...



Sayfa Sayısı: 170

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Cinius

Sayfa Sayısı : 170

İlk Baskı Yılı : 2011

Dil : Türkçe

Yorumlar 1

Yuzeysel

Fikir guzel ancak cok yuzeysel ve kotu bir kitap. Oncelikle buyuk puntoyla yazilmis sayfalar ve bir slayt gosterisinde sizi izleyen kitleye hitap edercesine yazilmis uslup rahatsiz ediyor. Tarihe ve pazarlamaya merakli birisi olaraksa icerik cok ama cok kotu. Tarihsel konularin HICBIRININ dayanagi/kaynagi yok. Kaynak belirtilmedigi gibi komik iddialarla karsilasiyorsunuz (Mancinigin Turklerin savas teknolojisine kattigi seyler listesinde yer almasi gibi.). Bununla birlikte Turklerin savaslarindan ornekler verilmesi gereken bir kitabin cogunlukla Avrupa Hun'larindan bahsettigini goruyoruz. Avrupa Hun'larinin dil ailesi hala belirsizligini korumakla birlikte Turki aileden olabilecegi IDDIA edilmektedir. Bu toplulugun cikis noktasi Orta Asya olsa bile goc sirasinda oldukca degisime ugramis ve Slavlasmis bir gruptan soz ediyoruz. Tartismali bir antik toplulugun bu kitapta bu kadar cok yer almasi hata olmus. Turklugu ve "bizdenligi" daha asikar olan topluluklar ve savaslara yonelmek daha iyi olabilirdi. Pazarlama konusunda ise ayni yuzeysel konularin (pazara girme, savunma, lidere dogrudan saldirmama vb) durmadan tekrar edildigini goruyorsunuz. Turklerin savas teknolojisine kattigi seyler, liderlerde olmasi gereken ozellikler ve pazarlama stratejilerinin belirlenmesi oncesi hazirliklar kisimlari ise tamamiyla anlamsiz ve gereksiz. Gerek olmamakla birlikte, ozensizce hazirlanmis olmalari nedeniyle de kitaba olan ilgiyi yerle bir ediyor. Kisacasi yalnizca bir seminerde kullanilabilecek yuzeysel icerige sahip bir kitap. Pazarlamaya cok yeni baslayan birisiyseniz, goz gezdirebilirsiniz fakat onun disindakilere pek tavsiye etmiyorum.

09.05.2013

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız