Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi

Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi

Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi

9/10 - 3 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Ares Kitap - Araştırma Dizisi

Standart Teslimat
24 - 26 Ekim
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786054461943


Bu kitabın amacı, Türk e-ticaret giyim perakende sektörünün fırsatlarını ve zorluklarını özel markalı ürünler stratejisi açısından keşfetmektir.Araştırmanın veri toplama aşamasında Türkiye'deki farklı yedi çevrimiçi şirketle yapılan görüşmeler ve birçok kamuya açık rapor kullanılmıştır.

Özel markalı ürünler stratejisi üzerine yapılan görüşmeler ve farklı araştırmalar, elektronik giyim perakendecilerinin Türkiye'de güçlü bir tedarik zinciri yönetimi sağlayabilmeleri için onlara yön verebilecektir. Böylece Türkiye'nin e-ticaret giyim firmalarının kapasite sorunlarını ele almayı, şirketlerin özel markalı ürün stratejilerinin analizi ile şirketlere öneriler sunmayı hedeflemektedir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 112

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ares Kitap

Sayfa Sayısı : 112

İlk Baskı Yılı : 2016

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız