Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Türkiye'de Spor ve Medya

Türkiye'de Spor ve Medya

Türkiye'de Spor ve Medya

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yazar: Kolektif
Yayınevi :

Köprü Kitapları

Standart Teslimat
23 - 25 Eylül
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786056378447


Küreselleşme ile birlikte spor kavramı da hızlı bir gelişme göstermiş ve günümüzde spor endüstrisi adıyla, dünyanın önde gelen beş endüstrisi arasındaki yerini almıştır. Sınır tanımaksızın kendi imparatorluğunu oluşturan bu kavram 'spor pazarlaması' olarak tanımlanan disiplin çerçevesinde: Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanları ile marka yönetimi ve medya ilişkileri açısından pek çok değişimi bünyesinde barındırarak gelişimine devam ettirmektedir. Günümüzde, bu değişim ve gelişimlerin etkileri elbette Türkiye'de de yoğun bir biçimde hissedilmektedir. İçinde bulunduğumuz sürecin akademik bir bakış açısı ile ele alındığı bu çalışmada, ülkemizde yaşanan örneklerin toplumsal boyuttaki etkilerinin yanı sıra sportif etkileri ve medya yansımalarına da değinilmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 420

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Köprü Kitapları

Sayfa Sayısı : 420

İlk Baskı Yılı : 2014

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız