Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Türkiye'de Yeşil Reklam Uygulamaları

Türkiye'de Yeşil Reklam Uygulamaları

Türkiye'de Yeşil Reklam Uygulamaları

Yeşil Pazarlama İletişimi Boyutunda Bir Değerlendirme

Satış Dışı
  • Ürün geçici olarak temin edilememektedir.
  • Barkod: 9786053370741


Hem mevcut hem de potansiyel yeşil tüketicileri göz önünde bulunduran kurumlar, yeşil tutundurma faaliyetlerinde ürün ya da hizmeti yeşil olarak sunmak, tüketicilerin çevresel beklentilerini karşılamak, bu sayede uzun vadede rekabet avantajı elde edebilmek ve kurumun çevreci imajını oluşturmak, korumak ya da sunmak amacıyla yeşil tutundurma faaliyetlerine yönelmektedir. Türkiye'de Yeşil Reklam Uygulamaları, çevre sorunlarının pazarlama iletişimindeki yansımalarını yeşil tutundurma karması unsurlarından biri olan yeşil reklamlar üzerinden değerlendirmeyi amaçlıyor.

Kültürel, ekonomik ve toplumsal sorunlardan bağımsız olmayan ve gündelik hayatın her alanında karşımıza çıkan reklamların çevre ile kurduğu ilişkiyi inceleyen bu kitap, yeşil reklamın serüvenine kurumsal sosyal sorumluluk açısından da önem taşıyan sürdürülebilir pazarlama tartışmalarından başlıyor. Ardından söz konusu tartışmalar ile birlikte gündeme gelen yeşil pazarlama kavramını inceliyor.

Kitap, yeşil reklamları, sürdürülebilirlik ve yeşil pazarlama ekseninde teorik olarak kavramsallaştırdıktan sonra ilgilenen okurlara bu reklamların uygulama boyutunun televizyon ve dergi reklamları üzerinden nasıl sunulduğunu açıklıyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 248

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Literatürk Academia

Sayfa Sayısı : 248

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız