Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Yeni Başlayanlar İçin Yerel Yönetimlerde Basın ve Halkla İlişkiler Pratikleri

Yeni Başlayanlar İçin Yerel Yönetimlerde Basın ve Halkla İlişkiler Pratikleri

Yeni Başlayanlar İçin Yerel Yönetimlerde Basın ve Halkla İlişkiler Pratikleri

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Akçağ Yayınları

Standart Teslimat
10 - 14 Temmuz
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786053422334


İletişim Fakültesi mezunlarının mesleki anlamda kendilerini sadece gazete, televizyon ve radyo ile çerçevelemesi günümüz kitle iletişim çağında çok sınırlı bir hedeftir. Özel sektörün yanı sıra; kamu da Basın ve Halkla İlişkiler faaliyetleri açısından konusunda iyi yetişmiş iletişimcilere ihtiyaç duyulduğu bir gerçektir.

Son yıllarda misyon ve vizyon açısından büyük değişim gösteren Yerel Yönetimlerde, seçimle iş başına gelen yöneticiler Basın ve Halkla İlişkiler çalışmalarının önemini görmüş; iletişim mezunu ya da medya sektöründe çalışan profesyonelleri istihdam etmeye başlamıştır.

Bu kitap, Basın ve Halkla İlişkiler faaliyetleri açısından belki de en yoğun çalışmaların yürütüldüğü Yerel Yönetimlerde görev alacaklar için bir ön hazırlık niteliğindedir. Belediyelerin kurumsal yapıları, basın-yayın organlarıyla ilişkiler, haber üretme süreci, tanıtım ve reklam mecraları, kurumsal ve belediye başkanı odaklı basın ve halkla ilişkiler faaliyetleri gibi birçok konuya ilişkin gözlemleri ve tecrübeleri aktarmakta olup, yerel yönetimlerde görev almayı düşünenler için kısa sürede önemli pratikler sağlayacak bir başvuru kaynağıdır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 120

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Akçağ Yayınları

İlk Baskı Yılı : 2015

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.