Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları

Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları

Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları

10/10 - 1 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Çantay Kitabevi

Standart Teslimat
22 - 25 Kasım
* 75 TL üzeri bedava!
  • 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo bedava!
  • Barkod: 9786059574136

Arka Kapak Yazısı (Tanıtım Bülteninden)

 

En güncel konuları içeren ‘Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları’ kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmıştır. Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gerektiren çağdaş medya planlaması, daha dinamik, yaratıcı, kişiselleştirilmiş ve öngörülü bir tüketici deneyimini benimsemelidir. Araştırmaya, strateji oluşturmaya, optimizasyona daha fazla önem verme­li, analizler ve verilerle entegre edilmelidir. Kişiselleştirilmiş hedeflemenin yanısıra, televizyon gibi mecraların güçlü desteğiyle geniş kitlesel erişim imkânı sağlayacak çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikleri kapsayan bütünleşik bir bakış açısı geliştirmelidir. Tüm bu özelliklere sahip bir medya planlama uzmanı ve bir akademisyen gözüyle, üç seneyi aşkın bir zamanda yazdığım kitabımın gerek akademik, gerekse sektörel yönden faydalı olması ve bu konudaki kaynak açığını doldurması dileğiyle.

 

 

Hamur Tipi : 1. Hamur

Sayfa Sayısı : 532

Ebat : 16,5 x 23,5

İlk Baskı Yılı : 2018

Baskı Sayısı : 1. Basım

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

İnternet sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz ve internet sitemize yapacağınız ziyaretleri kişiselleştirebilmek için çerezlerden faydalanıyoruz. Dilediğiniz halde çerez ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız