Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Yeni Medyada Haber Anadolu Ajansında Haberin Yapısal Dönüşümü

Yeni Medyada Haber Anadolu Ajansında Haberin Yapısal Dönüşümü

Yeni Medyada Haber Anadolu Ajansında Haberin Yapısal Dönüşümü

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi :

Gece Akademi

Standart Teslimat
29 Kasım - 05 Aralık
* 100 TL üzeri bedava!
  • 100 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786257958165

Dijitalleşme, bireyin yalın gündelik yaşamından sofistike çalışma organizasyonlarına kadar geniş bir yelpazeyi dönüştürmeye devam ediyor. Yeni medyayı doluran bu değişim durumundan haber ve haber üretim prosesi de etkileniyor. Günümüzde medya için başlıca haber üreticisi olma vasfını sürdüren ajanslar, habercilik ile yeni medya arasındaki bağı kurguluyor. Yeni medyanın anlatı kalıpları, dili, görsel donanımı yeni haberin kodlarını belirliyor, yeni haberi ve yeni haberciyi doğuruyor. Haber ajansları bu değişimi izliyor, kodluyor, pratike döküyor ve medyaya servis ediyor… Bu çalışmada haberciliğin dijitalleşme eksenli dönüşümü Anadolu Ajansı özelinde değerlendirilerek ajansın kurumsal yapısı ile haberlerinin yeni medyaya uyum sürecindeki dönüşümü, melez ve yeni anlatı türlerinin haber paradigmasına konumlanması ele
alınmaktadır.

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 372

İlk Baskı Yılı : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2019

Baskı Sayısı : 1. Basım

Dil : Türkçe

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.