Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.


Zamanı Yakalayan Ofisler-Dijital Çağda Büro Yönetimi
Zamanı Yakalayan Ofisler-Dijital Çağda Büro Yönetimi

Zamanı Yakalayan Ofisler-Dijital Çağda Büro Yönetimi

0/10 - 0 Kişi FAVORİLERİME EKLE
Yayınevi : CEO Plus
Standart Teslimat
01 Mart - 06 Mart
* 125 TL üzeri bedava!
  • 125 TL üstü standart teslimatlı siparişlerde kargo bedava!
  • Barkod: 9786050970647

Zamanı Yakalayan Ofisler-Dijital Çağda Büro Yönetimi Kitap Açıklaması

Çağdaş ofisler yaratmak

Şirketlerin giderek büyüdüğü küresel çağda ofisler de büyük bir hızla değişiyor. Aynı anda hem bir kentte hem de dünyanın başka bir yerinde olmak kıtalararası uzun seyahatler yapmak farklı kültürlerin bir arada olduğu toplantılar düzenlemek gerekiyor. Ofis hayatının hızı gündelik hayatın olanaklarıyla çatışıyor. Bu dönemde yönetici asistanlarının görev tanımları çeşitlenirken konumlarının önemi de giderek artıyor. Çeyrek asra yaklaşan kariyeri boyunca farklı kurumlarda çalışmış olan Şebnem Toker deneyimlerini ve çağı yakalayan bir yönetici asistanı olmanın sırlarını bu kitapta bir araya getirdi. Zamanı Yakalayan Ofisler mesleğin dönüşen yüzünü gözler önüne sererken geleceğin yönetici asistanları ve ofis hayatında kendini kaybolmuş hisseden herkes için bir rehber niteliğinde.

"Önemli olan unvan değil işinizi nasıl yaptığınızdır."

 

(Tanıtım Bülteninden)

 

Hamur Tipi : 2. Hamur

Sayfa Sayısı : 244

Ebat : 13,5 x 21

İlk Baskı Yılı : 2020

Baskı Sayısı : 1. Basım

Dil : İngilizce

Yorumlar 0

Henüz yorum yapılmadı!

x

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.